کوکاکولا با گلچین دیزنی لند پاریس همکاری می کند
کوکاکولا و دیزنی لند پاریس از مجموعهای با نسخه محدود به نام «پاریس کلاسیک» رونمایی کردند که 30 سال بین این برندها وجود داشت.
همکاریهای گذشته با طرحهای محدود، لوازم خانگی و لوازم جانبی زندگی را به ارمغان آورد. با این حال، مهمات به جلیقه متمایل می شوند - برندهایی که به همان اندازه در مینیمالیسم دهه 90 مد را ایجاد می کنند.
آثار کامل شکمی «پاریس کلاسیک» هشت تکه بر روی کلاههای بیسبال، یقهها، تیشرتها و هودیهای با برش مستقیم، رنگهای قرمز شسته و سفید تخممرغ تمرکز میکنند - دو پالت رنگی کوکاکولا و دیزنی لند پاریس.
همه جماعت با نام تجاری کوکاکولا و دیزنی لند پاریس، که به تناسب یک لوگو دوباره تصور شده است.
این برند با همکاری دو کارل لاگرفلد و مارک جاکوبز، همکاری مشترک لباس های خیابانی، Creations قابل اشتعال و اخیراً سوپرمدل کنونی کیت، مدیر خلاقیت کوکا، همکاری می کند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.php */
آیلین کوزوو بیلگین، کوکاکولا، میگوید: «ما به انباشتهای از دیزنیلند در پاریس نزدیک شدهایم که مارکهایی با چه قیمتی وجود دارد.
کوکاکولا در تمام زمانها به عنوان یک پاشنه مشترک و نشانهای از میراث ما بوده است، ما همواره در حال ابداع روشهایی هستیم که کامیون آموزشی برای طعمدهندگان به کار میرود. اهدای «پاریس کلاسیک» یک تغییر گامی و پیشنهاد ما است، در حالی که مخاطبان فرهنگی مشخصی هستند.»
لور آلبوی، نوازنده و در دیزنیلند پاریس ادامه میدهد: «از آلبوم عکسهای هممارک ما، کوکاکولا، کوکاکولا، تشریف میآورم و هیاهو میکنم! این دیزنی لند پاریس است و 30 سال است که بین برندهای نمادین ما جمع شده است. چون پیشگامان آموزنده، ما برای جشن گرفتن رابطه خود ایجاد می کنیم!»
دیبار اسکلت آکواریوم با نسخه محدود در کاونت گاردن لندن که به تازگی راه اندازی شده، کوکاکولا باقی مانده است. ماه می باز شد و کوکاکولا و کیت دراپ ها را ایجاد کرد.
علاوه بر این، ادرار اصلاح شده نیز در دیزنی 19 جولای در دیزنی لند پاریس و Highsnobiety 15 جولای عرضه می شود.