دکتر مارتنز با دانشجویان نوظهور مارتینز همکاری می کند
دکتر مارتنز با طرحهای سفارشی پیشگام دانشجویان مرکزی مارتینز (CSM) همکاری کرده است که باعث کمپین «تمام الحاق تابستان» این برند، طرحهای دانشجویان میشود.
دانشجویان CSM، فرانچسکا لیک، ژئوسونگ یانگ، جاد جریساتی، لورن پچت و جود هینوجوزا، با عبور از دکتر مارتنز و مدیر منطقه CSM، فابیو پیراس، و یک بورسیه مالی دکتر مارتنز، دیدگاههایشان را انتخاب کردند.
خود پیش برو
هرکدام با پیشخوان روبرو شدند و «تابستان تمام آسیبزای صرع» را «به وجود آورد که روح دکتر مارتنز را تجسم میبخشد» را تفسیر میکرد.
دانشآموزان خلاقیتهای خود را ایدهپردازی کردند، طرحریزی کردند و تولید کردند، از 1 انبار غلهآرام عکس گرفتند و دید خود را به زندگی افزایش دادند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 20%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
جاد جریساتی
جود هینوجوزا
لورن پچت
دریاچه فرانچسکا
ژئوسونگ یانگ
دارن مک کوی، خلاق در دکتر مارتنز، میگوید: «خلاقیت و نژاد ارزشهای اصلی هستند.
دکتر مارتنز، که بین مارتینز اهانتکننده و دانشآموزان متلاطم وجود دارد.
ما طراحانی هستیم که به اطراف سفر کرده اند تا مهارت خود را در لندن تقویت کنند، طراحان مشهور بین المللی.
"این یک طرح و طرح دانشجویان و نحوه تفسیر دکتر مارتنز "همه خوب تابستان" بوده است.
پشت خانه به اوج حرفه خود می رسد.
فرانچسکا، ژئوسونگ، جاد، لورن و جود، این فضا.
"
صندلها و کفشهای ایجاد شده در دانشآموزان اتفاقاً در نزدیکی دکتر مارتنز "سندیکای جهانی" میشوند و خلاقان نوظهور را فراهم میکنند.