ورود خریداران به طور متناسب نگرانی های مربوط به هزینه های نیروی کار را کاهش می دهد
ارقام نشان میدهند که ورود خریداران پس از کووید، فشارهای رقمی به نسبت بالا را کاهش داد و مشتریان را دلسرد کرد.
بر اساس دادههای سنسورماتیک قرارداد آهنین بریتانیا (BRC) سه سال پیش 12.
4 درصد افزایش یافت - یک تحریف مضاعف مرتبط با کووید.
خیابان های فوتفال با کاهش 13.
6 درصدی، 2.
3 امتیاز بهبود ماهانه و نمایشگاه سه ماهه 14.
5 درصد کاهش یافته است.
بازدیدهای خردهفروشی با 4.
1 درصد، نرخ پای در مرکز در کنار 22.
7 درصد - 2.
1 برج بالاتر از ماه و در نوک انگشتان سه ماهه تفاوت را 23.
6 درصد تقسیم کرد.
انگلستان با 11.
2 درصد، کمترین میزان پا را در کل کشور دارد، پس از آن ایرلند (11.
5 درصد) و ولز (13.
1 درصد) مناسب است.
اسکاتلند با 14.
8 درصد شیب دارترین عقب است.
هلن دیکینسون، مدیر عامل BRC گفت: «در حالی که اشراف به سطح قبل از همهگیری ادامه میداد، اما کاهش یافت.
«بسیاری از هزینههای زندگی و قبضهایشان نگران بودند، که بازدیدکنندگان از خیابانها و مراکز را رها کرده است.
«سپتامبر یک و یک پیش رو می آورد.
قیمتهای خردهفروشیها به این ترتیب و تا حد امکان، هر چه نرخهای کسبوکار بزرگ فهرست را چندبرابر کند، نرخهای 10 درصدی صورتحسابها را به مشتریان قیمت میدهند.
اندی سامپتر، شرکت Sensormatic Solutions، میگوید: «علیرغم موج گرما و اعتصابها که باعث سرد شدن دورههای خریداران در طول ماه میشود، اما در ماه اوت، میزان پایاپای پیش از همهگیری در مقایسه با جولای بهبود یافته است، و در کنار اقامتهای باشکوه و بازگشت افزایش یافته است.
با این حال، در حالی که بزرگواران خوشحال بودند، خردهفروشان بیشتر به دنبال تابستان هستند - و اعلامیه خردهفروشی - یک احتیاط سریع است زیرا خطر هزینه زندگی ادامه دارد، و به دنبال این هستند که چه بستههایی برای مصرفکنندگان در بودجههای اخراج قرار میگیرند که PM در هفته اعلام میشود.
"