#استعداد و لمس؟ این تأثیرگذاران دفع در طول حساب هزینه نقطه برجسته
لیموهای درخشان سیسیلی در پسزمینه موازی، ویدیوی TikTok آماندا هولدن توصیههای طنزآمیز و طنزآمیز بود - این فیلمنامه LK Bennett - در آن.
این ویدئو شروع به ترند توییتر کرد، دلایل آن به صورت ویروسی شرکتی بود.
واکنش مردم بی تفاوت بود که هولدن کاپوچینوی سیسیلی برای چیست.
بسیاری از مردم در معرض دید قرار گرفتند و اظهار نظر کردند که جهان غیرواقعی است که مناسب بحران پرداخت ها نیست.
هولدن میگوید پتی کیک، الهامبخش مواد مدرسه، استرالیا، که 23 هزار دنبالکننده در اینستاگرام، مرتب و منظمی دارد، در حال تقلید کردن بود.
شیرینی آماندا، یک لوپ گوچی سیاه و سفید غیرهمکار، از آنجایی که لحن ناشنوایی تلویزیون کشور و برندها به شایستگی های آن پرداخته شد.
مجله Skint_London@ که تبلیغ کننده «Fab London Tenner & Under» است در توییتی نوشت: «اوه شادی! اگر ترس آماندا هولدن TikTok Gucci نیست، بوریس جانسون است که ما یک کتری را تایید می کنیم.
همه و همه مولتی میلیونرهای ما چطور هستیم؟
ویدئو فلت تیک تاک آماندا هولدن
با این حال، ویدیویی که مطرح کرد، اینفلوئنسرها و برندهایی که آنها را درگیر بحران میکنند چگونه بود؟ نشان دادن #استعدادها نمی توانند خانه هایشان را جمع کنند و غذای بچه هایشان خوب نیست.
بسیاری از اینفلوئنسرها در طول همه گیری جهش یافته بودند، یک درخواست توسل آمیز که بی احساس نیست.
با پیروان خود مشورت کردند و صرفاً اشتباه کردند.
این دومین غلبه بر دو جرات است.
مثلاً تعویض لباسهای استراحت، چیز بیاهمیتی است که همه ما در داخل خانه خرج میکنیم.
اما، دست، هزینه در این زمان به همان اندازه کامل است، دیگرانی هستند که هزینه می کنند و می شوند.
بنابراین، چگونه مارک های غیر قابل انکار است؟
بر اساس GlobalWebIndex، 54٪ محصولات کاربران و 71٪ ارجاعات مبتنی بر محصولات و خدمات هستند.
در حالی که در آن زمان، Citizens pointer یک 50% قاعدگی را ثبت کرده است که از نوسانات تجاری پشتیبانی می کند، با مشاهده مواردی که آن بانک ها برای کمک های بلاعوض ترحم می کنند.
137000 نفر بین 1 ژانویه و 31 دادگاه سال 2022، 30 درصد و 167 درصد در سال 2019 به این میزان ارجاع شدند.
Barclaycard yea اعلام کرد که هزینه ها کاهش یافته است.
مارک هیندلی از Marc Hindley ungrudging and Media میگوید: «بهعنوان نشانگر، ما باطن را تغییر میدهیم و لحن صدای مورد نیاز مشتری را اتخاذ میکنیم.
انطباق با بحران هزینه زندگی یک احساس و احساس است.
"در واقع، این است که به محتوا پاسخ می دهد.
مشاوره و بودجه در حال حاضر است، و برای ضربات کلیک های "مفید" هستند و این افزایش هستند.
در چنین بازاریابان عاقل، هر چیزی که تبدیل به بالاتر شود یک امتیاز است.
چگونه یک بشکه می تواند ماه های قابل بازخرید باشد؟ و اینفلوئنسرها سختتر معامله میکنند که مطابق با روش وفاداری خود است.
هیندلی میگوید: «من در جایی که اینفلوئنسرها در حال از دست دادن بحرانی هستند که دربارهشان صحبت میشود، مرفه هستم، بنابراین به همان شکلی که هستند، غرق شوید.
میگوید: «با توجه به گران بودن آنها، برندها در اینفلوئنسرها و در فرآیندهای نتیجهمحور هزینهها و بازگشت سرمایه را حذف میکنند.
شاهد خاموشی وجود دارد که از بحران ایجاد شده است و کمپینهای کوتاهمدت میتوانند به سرعت به نتیجه برسند».
قضاوت در مورد هست و آنچه می تواند نشان دهد، می تواند به عنوان نمونه ای برای حمایت از دیگری تلقی شود.
ITV's This Morning از طریق مسابقه ای به سبک نمایش از صورتحساب های مردم انتقاد کرد، که به طور گسترده دیده می شد که بی اهمیت است و این موضوع.
در حالی که پرهیز از رکود اقتصادی بود، اما این پیشبینی بحران هزینه زندگی را در قالب کلمه خلاصه میکند.
سارا پنی، مسئول اینفلوئنسر و پلتفرم اینفلوئنسر اینتلیجنس اخیراً به مترو گفت: «اینفلوئنسرهایی که اگر بحران را محاصره نکنند، متکی هستند رنج میبرند.
اگر نارضایتی که پیروان آنها را از خود دور کند، آنها با مشکل مواجه خواهند شد.
«ویدیوهای «Haul»، که در آن اینفلوئنسرها، جعبهگشاییهای مجانی را به نقد و بررسیهای زیادی ایمان میآورند، بله، در واقع کاهش یافته است.
خریدهای حیاتی و کوچکتر به نظر میرسند، آنها درآمد دارند.
فیلم هایی در این اقلیم به دست می آید.
به نظر می رسد که شما خودنمایی می کنید.
اینفلوئنسرها و افراد مشهور تقویم های سه رقمی کریسمس خود را در این فصل عید پاک می سازند، حال و هوای فعلی جامعه بین و قضاوت کننده است.
برندها محصولات خود را ادامه می دهند، در عوض واکنشی متقابل نخواهند داشت.
سازندگان محتوا نمیتوانند بحران هزینههای زندگی را تحمل کنند و اگر تصدیق برخی از آنها «خارج از برند» است، یک حرکت آرامتر باعث میشود که دیگران هر روز به بیرون نگاه کنند.