روتختی مصرف کنندگان در میان هزینه های زندگی ضروری است
هزینه توری مصرفی در مقایسه با سال 2021 4.
7 درصد، فروشندگان لباس 1.
9 درصد فروش سالانه و 10.
7 درصد در مقایسه با ژوئیه 2022 افزایش یافته است، به این ترتیب چهار (24 درصد) بریتانیایی پوشاک و لوازم جانبی می پوشند.
.
طبق گفته کارفرما، با ادامه کاهش هزینه زندگی، فروش -4.
3 درصد در ماه اوت و 7.
7- درصد در مقایسه با جولای 2022، داروخانه و فروش خیرهکننده در ماه به ماه -3.
5 درصد ثبت میشود.
مجموعه شواهد خرج بارکلی کارت
حدود 37 درصد خریداران از مغازه های دلسوز و 31 درصد از اقلام چانه زنی وب سایت های پوشاک دست دوم استفاده می کنند.
هزینه کلی جوکر در مقایسه با ژوئیه 2022 -1.
9٪ کاهش یافته است، مصرف کنندگان به شدت با مرخصی خرید خود از قبض قیمت صرفه جویی می کنند.
هزینه های غیرضروری نسبت به ماه اوت، فوریه 2021، 3.
6 درصد رشد داشته است.
خرج 7.
2 درصدی سال به سال در آگوست، دسامبر 2021 (8.
9 درصد)، که ناشی از افزایش قیمتها دائمی است.
میانگین هزینههای آب و برق هومو نسبت به سال قبل 45.
2 درصد رشد داشته است، 43.
9 درصد در ماه - 10 مصرفکننده (93 درصد) در مورد صورتحسابها در تعلیق هستند.
23.
9٪، 12 ماه، قیمت دیزل و رانندگان پول را خرج کنید.
10 نفر (13%) به جای هزینه پیاده روی می کنند و 10 نفر (11%) شروع به تعویض لباس فرم با حمل و نقل کردند.
با این حال، میخانه ها و اقامتگاه ها، بارها، کافه ها و کلوپ ها و هتل ها، استراحتگاه ها و پوندینگ ماه به ماه بریتانیایی ها قابل تخمین هستند.
رستورانها و بارها با 6.
6 درصد فروش ماهانه، میخانهها و کلوبها از 8.
4 درصد بهره میبرند، بنابراین بریتانیاییها از معاشرت در باغهای آبجو لذت میبرند و در هوای آزاد غذا میخورند.
باز هم عملکرد بسیار خوبی داشت و اقامت هتل ها، استراحتگاه ها و وام وال استریت را به لطف ماهانه 4.
1 درصد افزایش داد.
با این حال، در کنار هزینهها، آژانسها و خطوط هوایی به ترتیب -5٪ و -2.
6٪ تحت تأثیر قرار گرفته است، احتمالاً مسافران تعطیلات که تصادفی را فهرست میکنند و کسانی که وارد سفرهای لحظه آخری میشوند، کمتر به خارج از کشور سفر میکنند.
گستاخی انگلیسی ها مهارت غیر ضروری آنها 48 درصد، جولای 2022 (54 درصد) و افتخارآمیز 2021 (63 درصد).
بریتانیا 21٪، 26٪ و 37٪ نجیب 2021 کاهش یافته است.
ارباب آن 2020 (19%).
ماه اکتبر ذهن مصرف کنندگان را سنگین می کند، 32 درصد قبوض فداکاری را در طول زمستان اجاره می دهند و 21 درصد گزارش می دهند که کیسه های طولانی تری با دیدن این «مصرف کردن» محصولات تجملی تولید می کنند.
بسیاری از کسانی که آمده اند، به عنوان مثال 82% قسم می خورند که هزینه های زندگی همچنان افزایش می یابد، 20% به دلیل داشتن سلامتی خود هزینه های فزاینده ای را به همراه دارند.
خوزه کاروالیو، محصولات انسانخوار در Barclaycard، میگوید: «مطمئناً هزینه زندگی این است که بریتانیاییها از خریدهای غیرضروری خارج از خانه، هزینههای فزاینده و صورتحسابهای خود را کاهش میدهند.
با این حال، این فشارها، مصرف کنندگان به لطف و نوشیدن و اقامت دوستان و خانواده بوده است.
با این حال، این افراد به طور تصادفی مجذوب می شوند که آیا جان آنها صورتحساب ها را اهدا می کند.
بریتانیاییها در طول فصل برداشت و زمستان هزینههای خود را به شدت تقویت میکنند، و یک روغن را به عنوان یک انگیزه در پیش میگیرند.
با وجود تمسخر و باد مخالف، 60 درصد از مصرفکنندگان امور مالی خود را تشکیل میدهند، با این وجود 66 درصد در ماه گذشته.
این ممکن است باعث تغییر در هزینه های رفتار خرج کردن آنها (26٪) در ماه های آینده شود.
Barclaycard تراکنشهای کشور را میبیند و تراکنشها را فریب میدهد، و Barclaycard صدها میلیون تراکنش دستی را ترکیب میکند که هزینههای عمیق بریتانیا را به تصویر میکشد.